THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sabtu, 12 September 2009

Aku Dan Muzik.......



Aku dan muzik sebenarnya tidak dapat di pisahkan.. entah la cakap macam mane.. sejarah aku mule cenderong dalam seni muzik ni sejak di bangku sekolah lagi.
aku ingat lagi orang yang mengenalkan muzik kepade aku tak lain tak bukan cikgu muzik aku. nak tau sape? hehe Namenye Zahimin Mat Derus.. Orangnye masih sihat lagi. dulu aku panggil die cikgu skang pun aku pulak ikut die jadi cikgu Muzik haha.. gelak..
Dulu Waktu Sekolah Rendah cikgu Zahimin tu Bapok Garangnye.. sape tak kenal.. ade member tu name die Saiful Bahri die siap kene Cium Pokok Lagi Haha..Member2 kalau dok Citer Mesti Ingat Punye..
Cikgu Zmin Ni La yang bertanggung jawab mengajor aku macam-macam untuk bermain alat muzik. antara yang aku boleh main kire expert antaranye Rekoder,melidion,Maching Band(Pancaragam),Gendang Silat, Kompang,Dan alat-alat muzik sekolah rendah tu takyah citer la memang dah pakor sangat la..
Sampai sekang pun aku masih berhubung dengan die. skang ni dia dah wat bines Besor dah. die wat Studio sendiri, Jual Alat Muzik, P.a Sistem. Soundengineer.
aku pun skang dah mule ikut jejak langkah die wat bisnes macam tuh Kat Kg. lagi 2, 3 Taun Dah bleh wat recording sendiri la.. tengok lah kalau rajin.
ok. nanti gua citer sambungan yer..

0 ulasan: