THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Ahad, 13 September 2009

Sahabatku Telah Kembali Kerahmatullah(Nizam In Memory)



Ini adalah gambar kenangan aku yang terakhir bersama sahabatku Nizam yang telah kembali kerahmatullah pada 30 Mei 2009.. Beliau yang Berbaju Putih(Tulisan Nike Biru). gambar ni telah diambil sempena Band aku(VentilatoR) Perform kat Kuala Lipis. pada Tahun 2008. tak ingat bulan berape dah..
Beliau sangat baik dengan aku.. aku mula-mula tau pasal berita kematian die semasa abang aku telefon kebetulan member abang aku ni kawan dengan arwah. mule-mule dapat tau tu pukul 5 petang pada 30 mei 2009. Mase tu aku balik kg aku kat Damak. dapat jer tau aku ngan orang umah terus bertolak ke Hospital Lipis. Kebetulan Orang Umah aku ni baru jer tukar dari Hospital Lipis Ke Jantut. jadi senang la terus hallo hospital tanye pasal Body(kes Kematian).aku Gerak kul Lime dari damak. 10minit kul 6 aku pun sampai kat bilik Mayat Kat Hospital Lipis.. seram sejuk mule-mule nak tengok tu.. bukan sebab takut tapi aku macam tak boleh nak terima.. aku betul-betul sedih. lebih kurang setengah jam nunggu ora umh aku mintak member die nak masu tengok jenazah.. mase aku masuk tengok die aku rase sebak sesangat.. aku lihat die dah terbujur diatas Troli jenazah.. aku tak tau nak cakap ape mase tu.. bayang kan sahabat yang kite selalu gurau tibe-tibe....... aku tengok jenazah arwah ni seolah-olah pasrah dengan ketentuan ilahi.. aku rase sebab jer nak nulis ni......
Arwah Nizam Ni memang baik Sangat dengan aku. Kalau pegi Lipis Aku Wajib mesti jumpe die punye.. orang umah aku selalu cakap kalau kite cakap pasal nizam mesti kite jumpe.. memang macam tu lah selalu mesti jumpe kalau pegi lipis..aku kerap g lipis tu dulu sebab orang Umah keje kat sane..
Arwah Nizam Ni Same Minat Macam Aku.. Minat Muzik.. Kalau Band Aku Perform kat Lipis tu Die Mesti Suport Aku.. Tapi KIni Aku Dah Takde Kawan Macam Die Lagi..
Abang aku ade kabor Yang dorg penah bincang nak tubuhkan Band Dorang.. dulu arwah pernah jadi sessionst band Factory Effect Dari Lipis dan banyak lagi la.. rasenye kawan-kawan kat Lipis Tu pasti Tau..
Setiap Kali Pas Ni Kalau Aku G Kuala Lipis Aku Pasti Tak kan Lupe Aok NIzam!!! Semoga Rohnya dicuri cucuri Rahmat.. Al Fatihah..
Insyallah akan keh wat lagi For U Nizam

0 ulasan: