THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Isnin, 14 September 2009

Band Gua Dulu


OXIGEN DEATH 05

haha.. ni la gambar gua bersama band gua dulu..
yang mane satu gua.. ganas2.. gua yang duduk belah kiri tu hehe..ganas tak?hehe.. yang Berdiri Kiri Ijai, Berdiri Sebelah Kanan Rafiz dan duduk sebelah gua tu Heru. gambar mase kat studio kat bangsar. semua line up rambut panjang mase tuh.. band gua ni main Thrash.. lagu-lagu yang selalu bawak cover band slayer,metalica, sodom, kreator..
lagu heavy pun banyak gak cover lagu Rockers, Judas Priest.
Line Up skang Ni ade Dah berpecah dah sebab komitmen masing-masing. rafiz stay kat shah Alam dulu Die Penaung Majalah Empayar,Skang ni tak sure. Ijai Dah Jadi Polis la plak..haha Breaking The Law!!. heru Keje Kat The Star.. diorang bertiga ni adik beradik..

dah lame dah tak jem skali.. tengok la..
ha lupe..ade sorang lagi tapi kuar awal dalam band ni.. Name die Rany. skang die kat Rawang.

Bass voc - Ijai
gitar - gua
gitar - Heru
Rafiz - Drum.

5 ulasan:

Relevan berkata...

Caya lah Cikgu..underground ka cikgu..mengajar sekolah mana kat jerantut..

cik yuyu berkata...

perghh ganaz ar cikgu cam nie..
fuhhh seram nye..
pape pOn thks fOllOw my link..
i fOllOw u 2..

JawahirAbdullah berkata...

seriously ade band?
wow!

lynanigina berkata...

faiz..keh follow blog aok yg ni jgk..baru rock....

Muhammad faiz mahayudin berkata...

tq angoh.. baru la rock yeh yeh.. hehe.